Lite ont

Började få int i magen i går kväll. Kände inget i morse, men sen kom det tillbaka...
Inget kul alls och jag ska säga att när Lillan och jag kom hem, så åt vi och sen somnade hon gott. Då gick jag faktiskt och la mig på soffan och kolla tv.
Hade egentligen tänkt städa och fixa lite, men ont i magen är fan inget kul och disken och allt annat står ändå kvar, så jag passade på att lägga mig för att se om det kunde hjälpa lite. Hade bett Jocke ringa sjukvårdsupplysningen med för att höra vad de sa. (Nästan inga pengar på min lur, så inte lönt att ringa från den)
Vilan hjäpte efter en stund, skönt!
Men jag får själv ringa och prata med dem, det ville de själva och det kan jag förstå. Inte lätt för Jocke att beskriva hur jag känner det med bara ett mess där jag skrev upp en del saker jag tänkte de ville veta.
Men det känns ju bättre nu, så kan vänta med att ringa tills om det skulle komma tillbaka igen.

Efter att vi fått i oss en kopp kaffe i förmiddags hos Eckhoffs, så följde Jocke med dem och hjälpte dem med nåt. Kommer inte riktigt ihåg vad det va.
Frida ringde när jag va på väg att sätta töserna i bilen, frågade om Ninni kunde va där idag.
Så jag körde ner till dem, tog en kopp kaffe och snackade lite. Ville ändå ha lite tid med Ninni med tanke på att vi nästan precis träffat henne sen vi lämnade dem igår.
Jag och Lillan körde sne och handlade lite och sen styrde vi hem genom regnet och fick i oss lite lunch.
Sen slocknade Lillan och har sovit rätt länge nu.
Känns som jag ska väcka henne snart, så inte nattningen blir helt åt skogen!
Nu börjar hon ju t.o.m fatta poängen med att sova hela nätter!! Wohoo! :)

Hade tänkt att jag skulle ut i skogen och leta kantareller idag, men vädret tilltalar mig inte riktigt om jag säger så...kanske kan komma ut i helgen :)

Jocke är på väg hem och sen får vi se när Ninnis ska bli hämtad. Jag hoppas att det varit lite uppehåll i Hörby iaf så att de har kunnat gå till lekplatsen :)

Tack familjen Eckhoff för att töserna fick sova över hos er och mysa! :)
Och tack Frida och Ingegerd för att Ninni fåt ha lite kul med er med idag!! :)

Höres sen gott folk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0