Lite deppo... :(

Det har varit en rätt bra dag. Eftermiddagen och kvällen blev bra iaf, Mange kom hit och hade lite tråkigt med oss och sen käkade vi tillsammans och vi har kollat upp och planerat att vi ska lana ikväll :)
Ska spela Battlefield 2 allihopa :)

Ninni somnar nog snart, sen ska vi köra igång.
Men nu när jag satt här och kollade min vanliga runda, så blev jag lite deprimerad. Nä, egentligen mer än lite...
Jag har ett sorts hus som jag så gärna hade velat bo i. Men alla är ju fan upptagna och fan heller så verkar puckona som bor i dem eller bara äger dem, tänka sig att sälja.
Förutom nu.......
Jag har sett det till salu innan med och deppo blev jag då med. Tänk att ett sånt hus verkligen är till salu...
Ett sånt hus är en dröm för mig, har alltid älskat såna hus, drömt om att en dag få lov att bo i ett.
Nu finns där ett. För strax under 1.4 miljoner..... Klart man har det i ena jackfickan...

Fan!
Jag hatar att jag låter en "till salu" skylt mig att bli så deppo!

Men saken är den...kolla in här så förstår ni mig nog...eller tänk er i in hur det känns för en som länge drömt om att få bo ett sånt hus....det är ju bara så fint, helt underbart!!! Helt.....ja...

Får väl drömma vidare..... =(

Nu ska jag ta en kopp kaffe till försöka skaka bort tanken om huset och....ja, se fram emot kvällen spelande :)


=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0