Ledig :)

Ja, kändes inte så lönt att blogga igår, hade ju bara blivit att jag skulle jobba... :)

Men så va det, sista jobbedagen igår och det va inget toppendag, va inte mycket att göra. Det va Askerödsfesten igår, så va nog en del som va där...
Men vi åt en massa gott och snackade, jobbade litt och Micke (Vollsjö) hade med sig sitt nya objektiv......ASFETT!!!
Ni förstår nog inte. Det är så jävla coolt. Så jävla stort!!
Jag vill med ha :)
Men jag kom fram till igår att om det inte skulle dyka upp ett sånt där tillfälle som ödet ellet vad det nu är, kan slänga framför en ibland, så ska jag vänta till töserna är lite större, sen ska jag ta tag i fotograferingen igen ordentligt. Spara ihop till en ny kamera kanske, ett par olika objektiv och ge mig själv tiden att få ägna några timmar till att få gå och fota :)
Den tiden har liksom inte funnits och är lite knapp nu. Men sen ska det fixas :)
Micke är med i en fotoklubb med fick jag reda på igår, funderar på om jag kanske kunde gått med där redan nu, de träffas en gång i månaden, tar foton med tema som de har med dit, rankar, risar och rosar och har en intern tävling :) Det låter rätt kuligt faktiskt. Lära sig! :)

Nåja.

Idag blev det sovmorgon. Ninni började leka på sitt rum när hon vaknade. Men sen när jag vaknade till igen och gick ner då det va tyst, så satt hon och åt pizzakanter från Jockes pizza sen igår...hehe.

Nu leker Lillan här, Ninni sitter här hos mig, snackar lite, kollar film och går då  och då ner och leker med Lillan.
Jag ska upp och väcka Jocke nu med. Han va ute på marken i morse, kollade läget lite :)
Han ska börja bygga Atlas hundkoja idag och sen i eftermiddag kommer Mojje, en vän till oss hit och hälsar på och ska käka middag med oss :)

Hoppas ni alla har en bra helg, jag har bara jobbat en vecka, men jag njuter av att va hemma med min familj igen!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0