Jobbat!

Idag har jag jobbat!!
Det va fan inte igår...men som att cykla, det sitter i och jag kände direkt när jag steg in på pizzerian....så, nu är jag på G :)
Skönt att få den känslan, så jag inte fick ångest över att gå dit :D
Men, ja det har självklart känts lite konstigt att inte va hemma med töserna, att det är Jocke som varit hemma. Det är ju liksom min grej.
Saknat dem alla har jag klart gjort, men varit skönt att få göra något "eget" om jag kan uttrycka mig så utan att det blir fel.
Dagen har gått fort, vi hade att göra från halv 5 ca till lite över 21. Gött :)

Åsa och barnen va här och hälsade på nu ikväll, så jag hade med mig mat till allihopa, så vi kakade lite och sen åkte de hem för att nanna. Stackars Mira börjar bli dålig, hoppas hon snart blir bättre!

Ninni va ju vaken när jag kom, efter mat och sen lite mys, så blev hon rätt trött får jag säga...när jag gick upp och la henne så tog det nog inte 2 minuter förrän hon somnade.
Men ska jag va ärlig, så lågg jag kvar lite bara för att. Skönt att få ha henne nära och det va rätt skönt att bara få ligga ner lite efter e dag på jobb. Lite ovan är man ju allt, hehe :)

Nu tar vi det bara chill. Blir väl en film som avslut på kvällen och imorgon ska vi ut till Skogstrollen och hälsa på och vi skulle nog panga lite lerduvor med imorgon :)
Jag behöver verkligen träna på det!! Jag sköt lerduvor för första gången nu för nån dagar sen. Det gick inte så bra. Blev inte så många skott, så det ska bli kul att gå på det igen :)
Sen blir det examen till nästa år :)

En tanke till er alla som på något sätt har drabbats av det hemska och tråkiga i Oslo.....kan inte säga mer, finner inga ord....!!

Ta hand om er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0