Funkar igen...

Det har varit nåt trasigt fel och klödd med router eller annat internetmög här hemma, så vi har inte haft internet. Men nu är det fixat, så I'm back!! :)

Vad har hänt då....ja inte mycket...pissevär, pissevär och åter pissevär, det är vad dagarna bjuder på. Tradit värre!

Igår lät jag Jocke sussa vidare och jag och töserna körde till Citygross och handlade. Mest massa dyra skitsaker som behövdes för att hålla hushållet rullandes. Har inte haft tvättmedel, så en massa maskiner tvätt påbörjades igår....
Idag blev det dammsugat och tvättat golv, iaf här nere.

Mange va här och hälsade på en sväng innan idag och jag har målat på tavlan...den är snart klar :)

Töserna och Jocke är lite halvkassa. Inget kul. Hoppades på vattkoppor för Ninnis del, men det är det nog inte ändå. Får väl hoppas att de inte blir för dåliga....jag ska jobba i veckan...

Tror helt ärligt inte det finns nåt annat att berätta...så vi hörs sen!
Hoppas allt är bra med er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0