Frukost på sängen

Klockan va rätt mycket när jag gav upp och gick upp och la mig i natt. Vi har börjat kolla på Bear Grylls, Man vs. Wild. Ett kanon program!
Jocke kollade själv vidare och sen kom han och sa till mig vid halv 5 att han skulle köra ut till marken och kolla läget.
Inget sovande för hans del...

Lillan vaknde vid 6, jag gick upp och gav henne välling och när hon hade somnat om igen, så kom Jocke tillbaka.
Jag sa inte mer än hej och gick och la mig igen.
Men Jocke stannade uppe och har inte sovit än.
Ja, jag fattar inte att han inte sovit. Men, inte jag som varit uppe ett dygn, räcker för mig att jag är sketa trött för att jag gick och la mig så sent som jag gjorde.

Sen väcktes jag av Jocke, Ninni och Lillan och frukost på sängen och en lapp "Vi älskar dig" :)
Det är kärlek :)
Då blir man litt gald :)

Nu har vi bara suttit och tagit det chill och gjort ett viloförsök, men fubbik-Ninni kan ju inte hålla tyst....gör om -gör rätt sen ist då... :)

Så, inget hej hopp idag inte. Lär nog inte hända så mycket tror jag. Men finare väder skulle det väl iaf bli idag. En dags uppehåll bland regnandet....

Ja. Vi hörs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0