Frisk luft i uppehållet!

Efter en dag med bara regn, regn och åter regn, så kan väl vem som hels känna sig rätt puggig...och det började denna familjen bli.

Inget jag hört från Jocke på ett bra tag, men glad att han kom med förslaget. Jag är alltid på!
En promenad!! :)

Först slängde jag ihop negerbollar som Jocke blev sugen på, vi klädde töserna och sen gick vi ut en sväng. Blev en ca 4 km runda här omkring och den rundan kan jag tänka mig att gå fler gånger. Helt lagom :)
Lillan som vi nog båda hade tippat på skulle somna i vagnen satt pigg och glad och tittade hela rundan. Ninni hade mycket att titta på och snacka om och hon spanade efter grisar, björnar och lejon i skogen :)

Sen gick vi förbi ett hus som jag skulle vilja renovera upp och bo i. Ligger så fint, brevid skogen och sen ängar på andra sidan......ja, drömma kan man ju.... :)

Vi kom ner till "stora" vägen igen och så såg vi en fin bock på andra sidan vägen på åkern som stog och betade i lugn och ro :)

Hem igen och Ninni fick en negerbolle, åt halva och sen nattades tösern och nu sover de gott båda två. Härligt med lite frisk luft innan nannetajm :)

Vi ugglar rundor lite på nätet, ska kanske titta på nån film eller spela lite Fifa sen och käka negerbollar. Kanske poppa lite popcorn.

Lite jaktfilm nu först iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0