Folkets Park

Ja, jag kan inte skriva nåt direkt om Folkets Park, men Ninni va där med Ingegerd och Frida igår :)
Hon har rid premiär!! Hade ridit så fint, höll själv! Frida har filmat det, så jag ska se om jag få klippet och visa er andra med. Jag har själv inte sett det än, det va ju Jocke som hämtade henne.
Det har ju inte blivit nån ridning innan, när vi va på Skånes Djurpark, så va det en jävla kö och sen fick vi för oss att det skulle finnas ponnyrining på Fulltofta Naturcenter, men nej...

Hon hade en kanondag igår och det tackar jag Ingegerd och Frida för!! Och tack för tösernas fina kläder!!! :)

Jag jobbade ju igår, stod i köket :)
Det va litemer att göra än i förrgår, kul. Men mindre kul en stund, jag hade inte ätit nåt och hjärnar tiltade, kopplade inte mycket. Så slängde i mig lite pannkakor och sen blev det så småning om bättre :)
Jocke och töserna kom och hämtade mig sen och när vi kom hem så åt Jocke och sen nattade jag töserna.
Kors i taket, så gick vi själva och la oss i tid igår!!!
Skönt, för jag va rätt trött igår. Men idag ska man väl va lite mer på hugget :)

Nu ska jag få upp Jocke med och ta en kopp kaffe. Se om jag kan hinna fixa lite tvätt med innan det är dag att fara till jobbet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0