En onsdag

Kvällen är redan här, onsdagen har flugit förbi som ett tjoff!

Förmiddagen ägnade vi ute hos Skogstrollen. Frukost och kaffe och trevligt. Himmaluad jordgubbssylt fick vi med oss, gött!! :)

Sen körde vi till Eckhoffs. Jocke och Danny byggde jakttorn, mycket fint blev det!!! Börjar ju närma sig premiären, hög tid att göra färdigt på marken! :)
Längtar.....!!!
Jag och Maris drack kaffe, snackade och barnen lekte och sen när klockan tickat på, tornet va klart och det va dags för dem att börja med maten, så somnade Ninni och Lillan, haha....knastösena!
Lillan satt i mitt knä och såg väldigt trött ut, Maria kom fram till henne och sa att "du kan ju inte sova nu". Då somnade Lillan :D

Då töserna ska sova där i natt, så körde jag och Jocke själv ner till pizzerian och käkade.
Nu sitter vi här och ugglar och Jocke ska försöka få rätt på min dator...Winows klöddar ju litt....

En lugn kväll väntar, blir nog lite The Colonoy eller kanske spel, får se.
Sen ska jag sova hela natten....! :)

Tack alla för en härlig dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0