En bättre dag?

Igår va en riktigt tråkig dag. Skitväder va det, så man kunde ju inte direkt gå ut och hitta på nåt.

Men idag strålar solen, så det ska väl kunna bli en bättre dag...och vi har en dag att ta igen med ju. Hoppas att solen pallar värma upp poolen så vi kan bada lite med. Hade varit kul. Frida har ju inte badat i den än, bara hjälpt till att asa runt på den när vi skulle hitta en bra plats.
Mög-trädgård vi har....

Alla är uppe nu, så en frukost får det bli och sen får vi se vad som händer och sker :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 20:11:02
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Anna

Haha, ja ibland vet man inte hur vägarna går, men det va roligt att höra att du stannar :)

2011-07-13 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0