Bättre?

Ja, då ska vi väl se om det kan bli en bättre dag idag...?
Men det tror jag absolut :)

Jag fick sovmorgon, vilket behövdes, mycket tröttheten som gjorde mig på skithumör igår och sen att ha tråkigt gör inte saken bättre...

Men. Det är en ny dag, nya tag och just nu har jag tom egentid! :)
Här är tyst och lugnt, Ninni åkte med Pappsen och hälsa på farmor. Jocke ringde innan och sa att "nu duschar hon", haha, Skruttan lycklig när hon är hos farmor :)
Så det dröjer nog lite innan de kommer hem och Lillan hon vilar. Tv'n är tyst den med, jag hör bara fåglarna där ute som kvittrar. Skönt!

Sitter och föröker på rätt på Photoshop. Men sen är de tju det där med mig och det tekniska.....inget höjdarpar direkt. Får se om jag klurar ut nåt, annars får Jocke hjälpa mig när han kommer hem.

Tänkte ju fixa lite bilder till er från när vi va på stranden nu sist, men om inget annat så får ni ha den iaf, utan fix.

Vad vi annars hittar på idag vet jag inte. Men det är ju bättre väder iaf, så nåt ska vi väl hitt på!

Hörs sen alles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0