Vi kan =)

Ja, efter att vi alla piggnat till och Lillan hade ätit och sen somnat igen, så började jag och Ninni.
Vi har fixat diskmaskinen, hängt upp tvätt och lagt in all den rena tvätten i garderoben.
Sen tog Ninni en clementin-paus och då hängde jag upp fotoramarna. Det börjar ta sig lite. Men än långt ifrån klart =)

Lite kaffe till mig sen och Ninni mumsade vidare på fler clementiner.
Sen, helt plötsligt, "mamma kissa!!!"
Hon skulle ha med sig dockan, dockans potta och sätta det tillrätta på pallen först....nej,nej mamma fixar det!
Känns som det blir bäst om Ninni får sätta sig först, så fixar jag dockan sen =)
Och Ninni kissade.
Dultiga tösen!!
Så, hela morgonen och förmiddagen utan blöja och nada olyckor. Bara att hålla tummarna att det blir så i eftermiddag med =)

Nu sitter hon med sin dator "ö", "b", "c", "b", "c" rabblar hon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0