Våra namn

Maria frågade om jag hade kollat upp hur många som bär namnet Lillan. Har tänkt på att kolla upp hur det ser ut med tösernas namn med tanka på att de har sina lite ovanliga namn.
Nu har jag kollat läget, men det jag hittar är registrerat 2009, så det får man kanske ha i åtanke. Jag kollade upp hela familjens namn =)

Ninni: Antal bärare 1335 kvinnor och 0 män
Lillan: Antal bärare 335 kvinnor och 0 män
Joachim: Antal bärare 5349 män och 1 kvinna            
Anna: Antal bärare 303382 kvinnor och 8 män

Hmmm...vet inte om jag ska tycka synd om den kvinna som Joachim och de 8 män som heter Anna...?

Löfquist: Antal efternamn 398
Lack: Antal efternamn 71



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0