Ute en liten sväng

Hundarna väckte mig idag igen. Bara att gå upp och släppa ut dem...
Sen vaknade Ninni med och dagen tog sin början.
Vi mornade oss alla, Lillan vaknade och åt. Sen va det hundarnas tur att få sin frukost och jag släppte sen ut Cox i hundgården. Atlas fäste jag på altanen.
Lite klödd, men Atlas tar ju sig från gården med, så inte lönt att släppa honom där. Sen har Cox med lärt sig att hoppa från altanen, så han kan man inte lämna där längre...
Jocke köpte ett anti-skall halsband i veckan och vi har testat det på Cox innan och det verkade funka. Han fick på sig det nu med och har bara precis gnällt till lite. Det är allt! Så najs!! =)
Sen klädde vi oss och jag sjalade Lillan.
Ninni åkte sin scooter och vi begav oss till affären.
Atlas tyckte livet va pest och lät oss veta det hela vägen till affären och tillbaka. Det ska på ett halsband på honom med. Men vi testar detta vi har först. Kostar ju lite...
Men vi stanade ändå till vid all snön på torget så Ninni fick klättra och åka lite i snön =)

Tillbaka hem igen och Ninni sitter nu och mummsar på äpple och russin och hon har druckit sin jordgubbs-mer hon handlade =)
Snart går hon nog och vilar och klaffar hennes och Lillans vila sen, så ska jag gå ut och röja lite i hundarnas rum i garaget. Bygget är klart, men rummet ska ju tömmas med. Och sen ska vi inreda det till dem så det är lite mysigt där inne =)

Annars händer nog inget speciellt idag tror jag.
Jocke är ju iväg och jobbar och går allt som det ska, så kommer han nog hem i bra tid idag med =)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Tror det som är i termokannan fortfarande är drickbart för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0