Tösa byte

Lite veligt än är det när Ninni ska vila. Hon har inget emot det och hon tycker om din säng, men att kunna gå upp och se vad som händer är ju spännande.....
Men hon sover gott hela nätterna annars, hon vaknade till tidigt i morse och jag hörde henne, men sen somnade hon om igen.
Vid 7-tiden kom hon och skulle ligga hos mig.
Så jag Lillan i sängen och Ninni kröp ner under täcket =)
Först ville hon gå och lägga sig i sin egen säng igen och jag gick och la henne, men sen kom hon igen och då hade hon både snutte och napp med sig, kröp ner under täcket igen och efter en stund somnade vi om båda två =) Mys!

Sen vaknade vi alla av telefonen.

Jocke är iväg och fixar lite med ett jobb och ordnar en ny mobil laddare till oss...hundarna har varit på den andra...

Kaffet är klart och jag ska ge Lillan lite mat nu innan det ska smaka med kopp nybryggt kaffe =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0