Toa-träning

Som en del av er vet, så går ju Ninni på toa då och då. När hon själv vill och känner för det. Vi tvingar inte henne till det det får komma när hon är redo.
Idag va hon lite hård i magen, jag tog henne till toaletten då det är lite lättare för henne där.
Sen ville hon inte ha på sig blöjan igen...
Hon har haft lite av en "nej-dag"...men , vill hon inte ha blöja så absolut. Vi kör utan!
Så, nu under ett par timmar har hon varit nakenfis och jag har frågat lite titt om tätt om hon behöver kissa.
"Nejjjjee!" har jag fått som svar.
Men, nu när jag frågade henne igen, så jo då gick hon och kissade på toaletten!! =)
Hon skulle ha med sig dockan och jag gick och hämtade dockans potta. Så Ninni satt på toaletten och dockan på sin potta på Ninnis pall.
Kissade gjorde Ninni och sen fick hon flytta på sin prinsessa som hon fick i prinsessa-kitet igår. Det är en figur med sugpropp, så hon hänger på väggen brevid toan =)
Duktiga stora Ninni!!
Får se om det håller i sig nu eller om det bara är för stunden....men håller tummarna och uppmuntrar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0