Tidigt idag

Cox väckte mig 7, då kom han och la sitt huvud på mig. Behövde gå ut.
Så det va bara att gå upp och Jocke va upp när jag kom in igen. Jörgen ringde och väckte honom bara nån minut innan hans klocka skulle ringa. Haha, lite störigt.
Jag fixade fyr i kaminen och Jocke fixade med sitt. Sen vaknade Ninni med...så hon fick komma upp. Hon skulle sätta igång och måla i sin nya målarbok direkt... =)
Det blev dags för Jocke att köra till jobb och då hade jag hunnit fixa en kanna kaffe till...det jag gjort igår blev lite för tunnt. Så allt blev klart, puss och kram, hejdå och vi vinkade av Pappsen och blip-blip-bilen i fönstret.

Lillan vaknade och åt, Ninni har suttit och ätit rån och clementin till Monsters Inc. och nu är vi igång allihopa.
Elller ja, Lillan börjar bli trött igen. Ninni går promenad med sin docka och nya vagnen. =)

Julsakerna har fortfarande inte kommit ner...jag fixade med lite annat smått igår och sen kom Jocke hem tidigt ju =)
Så, idag ska de sakerna ner och jag ska fixa med de nya fina ramarna vi fick =)

Sen får vi se vad som händer och sker. Nu ska jag iaf drick upp mitt kaffe innan det är rent för kallt. Som det brukar blir =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0