Thai & ny serie

Mange kom hit igår, vi käkade middag tillsammans och det blev thaimat här ifrån Önneköp. Namnam! =)
Lite kaffe på maten och Ninni åt namnam, ostbågar och chips. Lyckliga tösen va hon med, hon fick sitta och rita på Manges mobil! Hon trivdes som fisken i vattnet, satt hos Mange och ritade och skrattade och busade med sin favorit =)

När Ninni sen gick och la sig, vilket inte gick så bra igår....hon somnade här i Jockes famn sen...så intoducerade Mange oss för en ny serie. Han har snackat om den innan, men först nu kom vi till skott att se de. Och vilken serie!!! Hur bra som helst och vi såg 6 avsnitt innan Mange tackade för sig och körde hem.
Jag och Jocke tittade på ett avsnitt till innan vi knoppade in här på soffan och klockan va rätt mycket.
En trevlig kväll. Som alltid när Mange är här =)

I morse va Jocke uppe tidigt och körde ut och jagade lite.
Ninni kom och väckte mig och kröp ner under täcket och mös lite innan vi gick upp och strax därefter kom Jocke hem igen. Hade inte blivit något, men han såg en fin bock iaf =)

Jocke la sig och vilade en stund och jag och Ninni ritade lite och sånt innan vi dukade fram till frukost och åt.
Nu har Jocke med kommit upp igen och Ninni håller på och ska vila. Men hon är fortfarande lite tramsig och ska upp och springa...

Lite kaffe är det nu och Jocke käkar lite macka innan han ska iväg och ta ett jobb.
Vad som händer sen idag vet jag inte, får la se.

Jo, jag har lite bilder med, från igår och lite annat blandat, men ni får sem sen. Ska se hur läget är när Ninni somnat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0