Städedag-check

Såja, då blev det jag hade tänkt städat till slut iaf =)
Efter lite om och med, hundar som va hungriga och behövde ut, en Ninni som skulle gå på toaletten och en Lillan som sen skulle ha mat, så kom vi sen igång med att städa här nere och rediga va vi, självklart hjälpte Ninni till och sen blev hon nog nån slags chef kändes det som...hon hämtade sin pall, satte den i rummet jag moppade och tittade så jag skötte mig. När jag sen gick till nästa rum så följde hon med, haha gullunge!!

Efter det, så blev det mys i soffan med mina små änglar! =)
Ninni satt tillsammans med sina dockor under filten, hade sin namnam-kista full med popcorn och julmusten va upphälld. Brevid satt jag och Lillan och mös under en filt.
Myspys!!

Vid 20-tiden tyckte Ninni att hon skulle gå och vila en stund, så vi samlade ihop dockor och filtar och sen va det godnatt.
Nu vaknade hon tyvärr till av golle-hundarna som kommer på egna anledningar att vakta för, verkar det som. STÖR!!
Sen har ju inte Ninni träffat Jocke idag heller, så jag misstänker att hon ligger lite på spänn med för att höra när han kommer hem.

Jag sitter här med lite julmust och några la-la-bitar och mumsar =)
Sängen får vi väl ta imorgon ist, hoppas den inte står iväägen för Maria och dem för mycket bara. Vet ju inte när Jocke kommer hem...

Nähä, om inget annat så hörs vi imorgon igen!
Bajbaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0