Sovmorgon

Ja, klockan va halv 10 när hudarna väckte mig. Najsigt!! =)
Ut med dem och sen vaknade Lillan ordentligt, hon hade ätit och låg och halvslumrade innan. Mys!
Kaffet har plöddrat klart och det jag hällt upp är nog lagom varmt för att drickas nu =)
Jocke och Ninni...ja de sover fortfarande :D
Lillan har somnat igen hon med, så jag sitter här och ugglar för mig själv. Stör mig inte, här är lugnt, tyst och jag får sitta en morgon och göra allt lugn och ro. Inte dumt =)
Men en sånhär mogron lite då och då räcker, annars blir man ju bekväm och lat. Man piggnar ju till lite snabbare av de vanliga mornarna då nästan alla vaknar samtidigt och vill ha sitt på samma gång =)

Nu ska jag fixa frukost till hundarna, för de lär nog vakna till igen när jag börjar röra på mig. Sen kanske dricka mitt kaffe och kladda lite idéer till de andra behagar stiga upp =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0