Sovit ut

Inte är det jag som sovit ut. Det är Jocke, han kom ju upp vid 12 och sen när vi ätit frukost och han legat och tittat på Monsters Inc. en liten stund, så blev han trött igen. Somnade =)
Ninni hjälpte mig med tvätten och sen va det dags för hennes vila med.
Sen va här tyst igen.
Jag fixade med mitt. Sånt jag helst gör när jag får ha min egentid och nu är jag så uppe i det jag håller på med, så tar gärna varje stund jag får =)

När Ninni sen vaknade igen, så vaknade Jocke med och sen har det varit middag, blev pizza och nu har Mange kommit och vi väntar på att kaffet ska bli klart.
Jocke och Mange tar varsin whisky. Lite sugen är jag måste jag erkänna...men vet inte om jag pallar hålla på och pumpa och ha mig för en whisky. Får se...

Ja dagen.....Jocke har sovit och jag har småfixat med tvätt och disk. Slö-slappe-dag, har behövts. Vi har varit hemma hela familjen iaf =)

Imorgon kommer farmor och kanske farfar Fribbe och hälsar på töserna en sväng. Ja, vi får nog med vara med på ett hörn =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0