Solstrålar

Härligt väder idag, riktigt fin!! Solen lyser och det är inte samma kyla längre. Jag njuter av det!
Får nästan en känsla av att våren lurar runt hörnet och ska börja smyga sig fram... =)

Lite flitiga har vi varit, ble städning i köket. Städat av lite skåp och skåpsluckor och så.
Sen vaknade Lillan, hon sov gott i sin nya säng =)

Nu har det varit lite lek och fix. Lillan ligger och snackar skit med sina leksaker och Ninni har gjort en pick-nick på golvet till sina dockor. Hon pratade med Jocke i telefon innan och han skulle med smaka, hon gick bort till sitt kök, tog luren från örat och tog en tallrik mot luren, haha.
Dockorna fikar på nere på golvet och nu sitter Ninni här mettemot mig och målar lite =)

Lillan ska nog snart ha mat och det börjar närma sig en vila för Ninni med. Får nog ge Lillan mat innan jag lägger Ninni, så jag kan fixa med henne vad som behövs sen. Hoppas hon vilar middag utan störr problem nu i sängen med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0