Rester

Låter inte apptitligt direkt, rester.
Men det har vi mättat magarna med idag iaf, jag och Ninni. Det blev över av Jockes namnam-köttfärslimpemiddag igår, så när Ninni vaknade från sin vila och hyresvärden hade varit här, så värmde jag upp maten.
Ninni åt kanonbra!
Får väl se om hon är så hungrig sen när Jocke kommer hem ochvi äter nåt då. Men hon har iaf ätit en mål riktigt middag idag så äter hon inte så mycket då så gör det ju inget.
Men tror nästan hon kommer äta, hon är inne i en ätar-preiod verkar det som. Va en period här innan då hon mest petade i maten, men rättar väl till sig nu =)

Jag satt och drck kaffe och kladdade idéer när Ninni vilade och sen efter middagen har vi ritat och målat lite. Nu sitter jag med en kopp kaffe och Ninni slöar lite framför Shrek. Lillan håller på att vakna igen, ska väl komma upp och snacka och flina lite med oss =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0