Poop-tradet...

Nu sitter jag och och har poop-tradet!
Jocke är fortfarande iväg och jobbar, blev fler jobb än det han åkte till först..
Ninni kom till slut till ro och vilade, men vi blev lite oense först...men bara hon ger sig katten på att vila, så klarar hon ju att somna själv.
När hon vilade fastnade jag framför datorn och sorry, det va inte med bilderna. Jag satt och skrev....så där försvann tiden ganska snabbt.
Sen vaknade Lillan och när hon och jag satt här i soffan och mös efter hon ätit, så kom Ninni med ner =)
Lite mys och lek och sen bestämde jag mig för att börja fixa med mat, hade ingen aning om när Jocke skulle komma och vi började bli hungriga.

Nu har vi suttit och fixat med hennes dator lite och vi har kollat på fofon på denna datorn. Hom älskar att titta på foto =)
Sorry igen, inte de fotona jag ska lägga ut här, jag har inte ens kommit till att lägga in dem i datorn än...
Nu ska jag gå fixa mig lite kaffe, är rätt trött, så en liten uppiggande kopp kaffe skulle inte sitta fel.

Jaha, nä om inget annat så hörs vi imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0