Plock och fix =)

Ninni vilade inte så länge som jag trodde att hon skulle göra med tanke på att hon gick upp så tidigt. Så jag hann inte med allt jag ville gör på min "egentid". Men en del iaf, så tar vi resten imorgon =)
Efter Ninnis vila så har vi fixat med disken, tvätten och sen hittade hon en träbit som hon började banka på och fixa lite med. Jag hämtade lite saft och gott, tog ner det till "målarrummet", sen målade vi lite med =)

Hade tänkt lägga in den rena tvätten i garderoben med, får se om Ninni hänger med på det med, eller om hon har fastnat helt i Monsters Inc. världen =)

Julsakerna ska jag fixa först, så det blir gjort!!!

Toalett träningen har fortsatt lite idag med, men inte lika mycket. Blev en olycka...men det va precis innan hon gick och vilade och hon va så trött. Inte lätt att tänka på allt inte =)
Bara på det igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0