Överraskning

Eftermiddag har varit lugn. Jag har skissat och funderat lite. Slagit ihop mitt huvud med Jockes och vi hade lite samma tankar, så sammanslagningen gjorde sig bra =)
Framsteg! =)
Sen har det inte hänt mycket mer. Jag tog en snabb tur till affären när Jocke kommit hem, gjort och ätit fläskpannkaka och nu är det chill och kaffe.
Ninni är rätt trött, så hon hoppas nog snart i säng.

Imorgon sker ett kärt återseende!!
glad jag blev innan idag när telefonen ringde!!
Jag tittade först konstigt på nummret som visade sig och va nära på att inte svara. Jag är glad att jag struntade i den tanken!
På andra sidan tråden är det Maria!
En barndomsvän, vi har inte sets på.....på länge.
Glad Marias röst säger hej och jag blev så överraskad och så glad. Hon är här i krokarna och frågade om vi är hemma i morgon så de kan komma och hälsa på.
Bara kom!!! =)
Så imorgon förmiddag kommer de hit och jag får träffa hennes barn! Hon har med fått en liten snäcka nyligen =)
Ska bli så roligt!

Ja, nu är det kaffet som gäller och Jocke har satt på en jaktfilm. Cox tittar med :D
Ninni också. "gisen!" "pang!" Gullunge!



Kommentarer
Postat av: emilie

Haha jaså, vad kul man kan bistå med lite ideer.

Ibland står det stilla i huvudet fast att man själv kan, man behöver bara lite inspiration =)

Ja men för att anordna en loppis behöver vi ju möbler, men det är ju det vi söker haha.

Nä fler loppisar, jag missar också de flesta loppisarna, jag tycker de gör för dålig reklam så jag hittar aldrig till dom. =(

2011-01-14 @ 08:10:15
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0