Om igen

En ny vecka har börjat, måndagen intar sitt slut och det har varit en chill måndag.
Inte mycket som hänt alls, vi har bara tagit det lugnt, fixat lite med köket, tvättat och sen när Jocke kom hem, så bakade jag lite kanelbullar.
Anette och Richard va här och fikade med oss och mumsade på de nybakade bullarna =)
En trevlig kväll!

Sen åt vi lite plockemiddag och efter det tyckte Ninni att det va kvällsgympa.... Hon och Jocke sprang här runt, runt genom nedanvåningen och sen skulle jag med hänga på.
Så hör sprang vi...och hoppade...och sprang...
Ninni i täten med sin lilla ljusstav Jocke gett henne och sen vi efter och hundarna va inte sena att hänga på de heller =)

Men sen fick det bli lugn stund och mys i soffan innan Ninni fick gå i säng. Jocke hade redan hunnit somna tills dess...tröttis =)

Så det är bara jag som är vaken här. Ska se om jag kan ge Jocke en kudde iaf så han slipper ha ont i nacken imorgon. Kaffekokaren är laddad till honom till imorgon bitti iaf. Jag ska nog ställa min klocka med ifall han inte hunnit ställa sin än.
Undra när han ska upp egentligen...kanske bäst att väcka honom och höra om han ställt den....

Jag....äh, jag zappar lite tv och somnar =)



Kommentarer
Postat av: jocke

Di hidder plocke MAUD!

2011-01-04 @ 07:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0