Och om igen

Ja, ny vecka, nya tag, nya idéer, nya.....ja ni fattar! =)
Ninni går runt med sina försenade julklappar och presenter som hon fick igår. Det är från mormor och moster Russi och Andreas. Jättefina!! Jätte tack till er!!!
Dockan har redan fått en promenad i sin nya vagn. Prinsess-kit med en massa olika saker som bl.a ficklampan har redan kommit igång, sportflaskan fylls sen med saft =)
Hello-Kitty badskummet ska invigas ikväll. En massa fint!
Tack för våra klappar med!!
Vi fick löpare, hjärtformad toa-skylt och en vedkorg...typ. Ja ni kan få se den på bild sen. Jättefin! =)
Jocke byggde en vedlåda igår med, haha!
Jag ska måla den nu i veckan. Den blev så snygg!! Fy vad nöjd jag är med den. Annorlunda och snuggt speciell! Bild på den kommer!

Igår.....ja jag gjorde inte mycket annat än det dagliga med att ta hand om barnen och sen moppa golv....!!!
Snön smälter ju...detta syns i vår källare!!
Nu vet hur mycket ett glas vatten blir när det hamnar på golvet!?
Tänk er då en skurspann. På golvet! Hur mycket är inte det då!!!
Nu. Nu tänker ni er 6 spannar vatten!!
Det är vad jag moppade upp! Fy!
Lite av det i hallen, mycket där hade sugits upp av alla pappkartonger som stod där. Tackar jag mig själv för, annars hade veden inte klarat sig så bra som den gjorde.
Resten av vattnet fanns i pannrummet. Inget kul att moppa ett betong golv...sån tur att jag har en super-mopp!!
Så, ja det är vad som hände igår.
Jocke byggde klart ute i garaget och vedlådan =)
Ninni va ute och hjälpte honom på kvällen och jag åkte med Mange in till Hörby och lämnade släpet.
Jag kände mig som en liten unge när jag satt och tittade ut gemon rutorna på bilen. Jag såg Hörby, såg annat än Önneköp!
Hahaha. Shit...
Ja, jag behöver komma ut. Men i helgen kommer bilen hem, så ska Jocke fixa med den =)

Idag, ja jag vet inte vad vi hittar på. Julsakerna kom inte ner i helgen, så det ska vi iaf fixa.
Nu ska jag ha kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0