Nya sängen

Ja idag hämtades sängen och Ninni va överlycklig!! =)

När hon sen gick och la sig började det...haha. Springandet...
Det är ju kanon att man kan gå ur sängen när man vill ju. "Ninni vilat"
Hmm...nej hade hon ju inte.
Så en hel del springande upp och ner har det blivit. Sen satte jag mig till slut hos henne och hon höll på att somna. Men hade ändå koll på mig, så när jag sen trodde hon hade somnat och kom halvvägs ner för trappan, så blev hon ledsen.
Sen höll hon på att somna igen och jag satte mig så hon inte kunde se mig. Allt verkade bra och sen blev Lillan lissen ögat och jag smög mig ner så hon kunde få mat.
Sen kom Ninni.
Haha.
Jocke gick upp med henn och det är tyst där uppe iaf.
Får väl se om de båda somnat kanske....haha =)

Vi åt våfflor till middag idag!! =)
Gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0