Nattning

Har lagt Ninni, hon somnar nog snart. Lillan vet jag inte om hon är på väg att vakna eller om hon bara ligger och knorrar för magen eller nåt. Återstår ju att se =)
Atlas ligger och piper i hallen, jag har stängt inne hundarna där...de rök ihopa ordentligt här innan, så då kan de minsann sitta där och ha varnandra som sällskap och sura klart där. Cox ligger i korgen, han accepterar det bättre, men Atlas tycker det är pest och pina och piper som en tös.
Men, får flytta tillbaka korgen sen så de kan lägga sig på den vanliga platsen.

Jocke fick massor att göra idag på jobb, så fredagsmiddagen och fredagsmyset blev det inget av. Jag och Ninni fixade ihop toast och sen fick hon lite namnam. Sen va hon nöjd =)

Jag har burit in lite av veden som inte kom längre än till trappen då när vi fick hem veden. Jag gick iaf några varv så nu ligger det ved för ett par dagar på tork här vid kaminen. Men inget spännande att bära in det, har ont i ryggen som fan idag. Kändes som något skulle lossna innan när jag reste mig från soffan. Mög-rygg!
Axeln känns fortfarande lite stel på nåt vis, men gör inte så ont. Fan, jag börjar bli skruttig.
Som Jocke sa precis, kanske dags att gå till läkaren med ryggen...

Nu ska vi se film och chilla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0