Nämen hallå!!

Ja, här har det varit tyst =)
Haha, saknat mig?
Nä, jag har inte övergett er helt, har varit en lite ennorlunda dygnsrytm här hemma och kräkningar...inte så spännande. Och jag har bara inte pallat sätta mig och skriva...
Jocke och Ninni ar kräkit och haft sig. Misstänkte vintersjukan, men vette katten om det va det. Jag har inte kännt mig dålig. Kan ha varit matförgiftninge med eller nåt.
De är bättre iaf och vi har överlevt, så inte mycker att pipa över nu längre.

Ninnis sitter och halvslöar i soffan, hon vaknade till när Jocke skulle köra till jobb. Men somnade om, eller kanske bara hon låg och mornade sig en halvtimme. Sen va det upp och hoppa tyckte hon. Jag va redan vaken, lite innan 7 vaknade jag. Då satt Jocke och drack sitt kaffe och väntade på att bilen skulle tina upp och starta...

Han kom iväg och ja, nu sitter vi här och ska komma igång. Inte för att jag vet vad vi ska hitta på idag. Men igång får vi ju komma.
Kanske städa klart nere i källare...jag kom halvvägs igår.

Men, först lite kaffe. Vi behöver ju inte stressa direkt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0