Monday...

Åter måndag...jag fick först för mig att det va mitt i veckan....börjar bli lite störd tror jag...

Jocke iväg på jobb självklart och idag började Conny med där =)
Kul!!
Hoopas de har en bra dag, jag vet att Jocke proppsade på att Conny skulle få åka med honom idag, så han inte åkte på nåt mög-göra...
Han har redan spolat, på första jobbet de va på, fick jag höra. Hur bra som helst ju =)

Här hemma har det varit lugnt..upp tidigt, blev ap trött i förmiddags. Det va som om någon hade dängt mig i skallen, fy vad drygt det va, kunde knappt hålla ögonen öppna.
Men det gick över och nu, typiskt nog när töserna ändå vilar, så är jag inte lika trött längre....
Men jag och Ninni satt en bra stund i soffan och slöade innan, tittade på Nalle Puh och läste böcker. Så kanske hjälpte med det =)

Blir fortsatt lugnt. Pallar inte riktigt engagera mig i nåt. Där är ingen tvätt heller direkt, så blir en slappedag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0