Målat litt

Ja, Jocke fick ju ett par jourjobb. Jag gick ner och målade när Ninni vilade.
Fortsatte på ena tavlan och sen påbörjade jag en annan med som jag först hade en idé om....men sen ändrade jag mig och nu vet jag inte riktigt....blir ju nåt iaf.
Det jag tänkt att jag egentligen skulle göra med den, det passar nog bättre på mindre tavlor. Speciellt om allt går som jag tänkt mig =)
Så. Jag önskar mig ett paket 15*15 tavlor, eller kanske 20*20...kvittar nog =)
De säljs på Pema i 5-pack. Bara så ni vet ;-)

Sen vaknade Ninni och senare kom Jocke hem och det blev middag. Biffar av Jocke och de va riktigt goda!!!
Jag har redan beställt dem igen =)

Nu ikväll har Mange varit här en sväng och Micke kom med en vända. Vi har suttit och kollar på Youtube...på berg-och-dalbanor!!! Asfett!!

Nu fixar de nåt ute med Mickes bil.

Lite trött är jag, blev sent igår och det va ändå upp vid 9 i morse. Så mina tittor vill nanna...

Jocke köpte varsin filt till oss idag. Camo-gröna. Ni kan tänka er att han är rätt nöjd va!!? =)
Men de va faktiskt inte så hemska som jag först föreställde mig =)

Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0