Lonley....

Nä, så farligt är det inte. Men själv är jag iag. Jocke är iväg på nattjobb, ett kök de inte fick tillgång till förrän efter stängning, så vi får se när han kommer hem.
Han va hemma rätt tidigt idag och det har varit en riktigt mysig eftermiddag och kväll.
Pytt i panna som förvandlades till thai-mat på vägen hem från affären =) Sen mys i soffan och film med Ninni, Lillan somnade i nitt knä.
Efter det tog Jocke och Ninni ett bad och strömmen gick med. Inte i hela huset, men en del av det blev mörkt, badrummet där Jocke och Ninni badade va ett av rummen, haha. Men de gick upp ur badet och Jocke fixade till allt.
Lite chill och Jocke gick sen upp och la Ninni.
En stund senare va det dags för honom att köra iväg till jobbet.

Så nu sitter jag här och ugglar. Känns lite konstigt, jag är mer van vid att han kommer hem sent, inte att han åker iväg sent. Men jag har att sysselsätta mig med =)
Jocke tyckte jag va lite för tuff igår...med att vi skulle se Paranormal Activity 2. Innan vi gick och la oss. Jocke tyckte inte det va nån bra idé och jag fick det lite i nacken idag. Då han tyckte att jag kunde ju sätta mig och se den nu när han va iväg på jobb.
HAHA.....nope...det vågar jag fan inte!
Jag blev nästan nojig bara av att tänka på den, så det passar jag på!!
Så. Nej, nu får jag snacka om nåt annat innan jag blir liten och litt rädd igen....

Ninni. Ja, hon är alltid rolig att tänka på....vår fina tjej som bara blir större och större. Så snäll, så omtänksam, så go och ändå så bestämd och tuff. Härliga Ninni!
Jag frågade henne om vi skulle gå ut och göra lite nytta idag.
"Nääe" fick jag rakt till svar, haha. Sen fortsatte hon med sitt.
Hon börjar bli stor. Härligt att se. Men ändå inte...men ändå...ja.

Lillan, shit vilken fining till vi fått!!
Jag funderade på att spela in när hon vaknade i morse, visa er vilken solstråle jag fick se när det började röra sig i filten. Där låg hon och gned sig lite i ögonen, sträckte på sig, såg mig och gav mig ett sånt leende så jag kunde smälta. Och där glömde jag direkt att jag satt med telefonen i handen och skulle filma henne.
Hon log med hela ansiktet och började snacka om sitt =)
Underbara du!

Nu ska jag sätta mig och fixa med mitt lite tror jag. Om det inte blir att zappa på tv´n lite, va ett tag sen faktiskt.

Bajbaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0