Litt trött...

Ja, det blev sent i natt. Inte för att Jocke kom hem så värst sent. Vi såg Paranormal Activity 2...
Ja, denna hoppade till några ggr, men över lag så va den inte alls lika bra som 1:an. Det blev en toast-paus med när vi kändes oss lite hungriga och fick göra oss ett par toast. =)
Jocke körde till jobb bara nån timme efter vi lagt oss, jag vaknade bara till när han kom och sa hejdå. Stackare att gå upp och köra till jobb vid den tiden, jag va trött!
Men han känner sig pigg idag ändå, slår kanske på sen i eftermiddag. Nåja, en vila när han kommer hem så blir det kanske bättre =)

Ont i min axel har jag. Började igår, drygt! Det gör inte ont hela tiden som det är med ryggen, men musklen är spännd, kan inte vrida huvudet helt och kan absolut inte lägga ner huvudet mot den axeln. Mög axel!

Dammsugat blev det här igår och tvättat med, så jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Men Ninni har ju varit sugen på att måla några dagar nu, så det får kanske stå på schemat idag. Jag har städat vårt lilla rum där nere, så vi får lite bättre pöats nu =)

Kaffe och frukost nu iaf, kurrikurr i magen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0