Lång dag...

Ja, det har blivit en lång dag. Upp tidigt och hållt igång med nåt nästan hela dagen, ingen vila har jag tagit heller. Jag va ju inte direkt trött när töserna vilade, så inte så lätt att slumra då heller ju...

Jocke kom hem från jouren, tog inte så lång tid.
När han ringde och sa att han va på G, så skulle jag börja med pannkakorna.....först ringde mamma..
Sen började jag!
Gjorde smeten...gick med Ninni på toa....gjorde klart smeten...började steka...gav Lillan nappen...stekte vidare...gick med Ninni på toa...stekte vidare....gick med Ninni på toa...stekte vidare...mamma ringde igen...stekte vidare...Jocke ringde...stekte vidare...gav Lillan nappen...stekte vidare...gick med Ninni på toa.....ja. Ni fattar... =)
Ninni va rätt trött undertiden jag gjorde pannkakorna och Ninni tyckte inte det va så kuligt...så då livade hon upp allt med att komma och säg att hon va kissnödig...unge!
En av kanske fem eller sex ggr så kissade hon.
Sen fick hon själv nog och satte sig och kollade på film =)

Maten blev iaf klar och Ninni ringde till Pappsen som va ute och fixade klart med bilen och sa att det va mat=)
Vi åt och sen lite mys i soffan innan Ninni gick och la sig.

Nu sitter vi här och ugglar, Lillan ligger och flinar för sig själv. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0