"keter"

Jag skulle få ny fjutt på kaminen. Sitter främför den och fixar, då börjar Lillan protestera och därefter Ninni...snabbt lägger jag in mer papper så elden kan ta sig. Samtidigt ringer telefonen och det va Jocke.
Dålig täckning, det bröts.
Till Lillan och gav henne nappen igen...Ninni blev tyst igen...jag lyssnade lite...och sen ropade hon sådär tröttigt igen. Hon hade blivit av med sin napp.
Så jag fick gå upp och där såg jag en helt slut Ninni, håret på alla håll och kanter, såg helt förvirrad ut =)
Jag hittade nappen och hon somnade om lite till.

Under tiden töserna vilade, så kladdade jag ner lite idéer drack kaffe och höll nästan själv på att somna på bordet haha =)

Sen vaknade Ninni och nu har vi suttit och målat i målarboken, tittat lite på Lilla Sjöjungfrun....men den va mest kul att titta på när de smällde raketer. Sen fortsatte hon att måla.
Så nu sitter Ninni och tittar på videoklipp på Youtube. Gissa vad de filmklippen är om...jepp, raketer =)
"titta mamma, pang!" "keter!"
Hon är nöjd =)

Jocke är på sitt sista jobb. Han fick ett jobb till, så nu är det sista. Sen kommer han hem =)
Sen kommer Peter en sväng ikväll och hälsar på.

Nu får jag hjälpa Ninni som bäddar med dockan på golvet. De ska mysa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0