Kaffebesök

Idag kom ju farmor och farfar Fribbe hit en sväng på en kaffe =)
Mys och snack med töserna och Ninni fick "tiiner", ja hon började skala direkt och tugga i sig. Men hon hade nog nån osylig vän, för det blev fler skalade än hon åt... =)
Reflexer fick hon med och när hon vaknar igen ska hon få sätta fast den ena på sin väska.
Lillan fick en bitring. Brydde sig inte så mycket, men dröjer nog inte länge till =)
Ninni fick smaka farmors Läkerol...tog först en...och sen roffade hon åt sig asken, haha. Där satt hon och tuggade och gissa om det blev liv sen när hon skulle gå och vila och vi satte namnamen på bordet, när farmor och farfar åkt!!
Men hon gav med sig, de skulle vänta där på henne tills hon vilat =)

Lillan har precis ätit lite och ligger och snackar för sig själv =)
Jocke är iväg och jagar en sväng. Va ett tag sen han va ute, har ju inte direkt varit väder till det.

Sen blir det nog mat när han kommer hem kan jag tänka mig och vi får se om faster Maria och barnen kommer hit en runda senare i eftermiddag. Kanske skulle fixa Ninnis nya säng med idag =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och betämma mig om jag bara ska lägga mig här på soffan och chilla, kanske slummra bort en stund...eller om jag ska fortsätta med mitt idékladdande =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0