Jocke ledig =)

Mitten av veckan redan, tiden går fort. Allt rullar bara på...
Jocke är ledig idag, heja röda dagar! =)
Han sover dock fortfarande, han va uppe och fick rycka in med hundarna...de sticker ju så fort det är jag som släpper ut dem...jag har nog provat allt!
Låter glad och ropar på dem, låter "vanligt" och ropar på dem, låter arg, visslar....men nej, det är ignorera-Anna-tajm då istället...
Locka med att de ska få mat funkar ibland iaf. Ändå drygt.

Ninni och jag har varit lite flitiga sedan vi gick upp. Har fixat disken, tvätten fått fyr i kaminen, och tagit upp ved. Sen har jag skottat lite på altanen med, lika bra att hålla lite ordning på det nu när det blåser som det gör och på det hållet, för det lädder sig mot dörren och sen när man stänger den följer det med an massa snö så man inte inte kan stänga den ordentligt....

Brännt mig på kaminen har jag med hunnit göra...men det börjar snart höra till vardagen.

Så, nu försöker Ninni väcka Jocke, hon har hört mig några ggr misstänker jag..." Bebe" säger hon, haha =)
Får väl hjälpa henne, klockan är ju ändå halv 11 nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0