Jahaooo....

Morrn morrn på er alla....
Jockes klocka väckte oss halv 8, han hade snoozat lite för länge. Men upp och han gjorde sig klar snabbt under tiden kaffet plöddrade klart.
Ninni vaknade med, helt plötsligt kom hon gående i hallen och blev nog lite rädd för hundarna. Cox gick och sniffade på henne och trampade på hennes snutte och Atlas hade nog inte märkt att hon kom, så han ryckte till i köket.
Där kom vår lite yrvakna Ninni =)
Vinka hejdå till Pappsen gjorde vi och sen gick jag och släppte hundarna när Ninni mornade till sig i soffan.
Hundarna ville inte som jag och jag hatar när de ska klödda.
Tjoff, så är de på andra sidan stora vägen hos grannen och sniffar efter tiken som är där ibland...
Men jag fick in dem iaf.
Vill ha en grind där. Men det ska bli lite fix på tomten så fort det går att göra nåt, så då kan det nog bli en grind där med. Slipper man oroa sig för Ninni och Lillan med.

Ja...jo och vad händer idag då?
Tja, ingen aning.
Ser vad dagen bjuder på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0