Hittills

Lekt och målat.
Ninni har fixat och donat med sina dockor.
Ninni har fått frispel för att dockan fastnade.
Ninni gick och hämtade en tröja och skulle följa med mig ut när Atlas behöve gå ut. Hon kom på att det blev rätt kallt och gick in igen.
Atlas är lugna filbunken här hemma utan Cox och jag har fått veta av Jocke att Cox är en trucker-hund =)
Lillan har snackat skit med sin egen spegelbil och haft kul. Söte!!
Ninni åt frukost som en häst, blåbärsfil och havrekuddar!
Ninni och jag har fixat med att packa ner de kläder jag lagt undan som Lillan vuxit ur, jag ska ner och fixa dem i källaren snart.
Vi låtsades osm ingen skulle få reda på det och busade i vår säng =)
Jag har mätt hur sängen skulle få plats i "första" rummet på ovanvåningen (med en filt....Jocke har nog tummaträ i jobbebilen ist...). Vi ska se om vi flyttar dit vår säng ist.
Ninni har dängt huvudet i högtalaren.
Ninni har myst med mig i soffan och sen gick hon och vilade
Lillan vilar.
Atlas vilar.
Jag har beställt mysbyxor till Jocke, en tröja och trosor till Ninni. Jag hittade inget kul och sidan jag hittade en fin boddy till Lillan klöddade. Vi väntar lite till då =)
Jag har raggat skrivare på Blocket. Någon som har en kanske?
Nu ska jag fixa köket, ner och fixa kläderna och sen fixa med mitt =)

Saknar min fine man? Alltid =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0