Hej hopp!

Mat från pizzerian idag när Jocke ändå körde där förbi =)
Sen tog Jocke en vila på soffan när jag och Ninni tittade på Bilar. Där är ju raketer med i början av filmen oh Ninni blev glad! Frågade om det kom fler sen... =)

Sen blev det lite lek och efter att en av Ninnis leksaksgubbar stod uppochner, så skulle Ninni med stå på händerna =) Så en hel del av det blev det och hon tyckte det va jättekul. Jag fick ju hjälpa henne och hålla henne i benen =)

Senare blev det ostbricka! Mmmm!
Jag har lärt mig äta Brieost!!! Tack vare Jocke då som är på mig så fort jag fryner på näsan att jag måste smaka igen. Brukar va att jag inte tyckt om det innan och sen har jag aldrig gett mig på att smaka igen...
Men nu kan jag äta det med. Med sylt - extra gott! =)
Det ska dock helst va utan den hårda kanten, den är fan inte god!

Efter denna goda kvällsfika, så blev det ett varmt skönt bad!
Mys i soffan efter det och sen gick Ninni och la sig.
Lillan va vaen och mös, snackade och skrattade innan hon med knoppade in.

Dagen annars har varit lugn, vi har städat lite och chillat. Imorgon ska vi nog ner och måla lite tror jag, har fått lite inspiration =)

PS. Har tagit lite bilder idag, ska se om jag kan fixa det imorgon när töserna vilar till er =) DS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0