Halvdant!

Jahaooo...jag gick ner med Ninni och skulle bada ju...karet fyllt och massa bubblor hade vi och jag stängde vattnet.
Då hör jag Lillan där uppe....nej, tänkte jag. Hon sov ju så gott...
Jag hinner inte upp ur badkaret förrän Jocke ropar i trappan att jag kunde ju tagit med henne ner....han va inte så glad. Försökte ju sova....sorry..!!
Gav gick snabbt upp och frågade om jag skulle ta med henne ner. Då dåg han att jag satt i badet, det visste han inte, så fattade varför jag låtit henne va kvar...
Men nu va han vaken igen och tyckte inte det va direkt lönt att börja om igen. Han fick en kvart....hehe..
Jag gick ner igen och vi tvättade håret och sen kom vi upp.
Lillan va fortfarande lissen och klantig nog att svälja luft...lite aj i magen då ju!
Jag fixade med Lillan och Ninni bäddade med hjälp av Pappsen på golvet till henne och dockorna =)
Men sen blev hon rätt snabbt trött och lite kink, så det blev inga popcorn idag heller, hon ville gå och sova...jahapp.

Lillan ligger här i soffan och sover nu. Hon har varit lite småkink idag, inte varit riktigt nöjd om hon inte varit i famnen. En sån period nu då kanske...?

Idrottgalan tittar vi på och tar en liten kopp kaffe.
Frågan är om man ska poppa popcorn iaf eller inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0