Halvdan Anna...

Mmmm..........
Jag har inte kommit igång själv idag. Har ätit frukost, druckit kaffe, dagen har ändå flytit på bra och utan mer klödd. Men jag får inte fart på mig själv.
Lite down blir jag med på köpet då och jag vet själv varför jag blir såhär lite down. Har inte varit utomhus och gjort nåt på ett tag. Det behövs alltid för att man ska må bättre. Men jag är så trött på att det ska vara ett projekt med hundarna bara för att ta sig ut och sen funkar det bara halvdant ändå...
Så då tappar man orken till att hålla på på det viset med...
Men en spark i röva från Jocke hjälpte lite iaf. Vet ju varför och vet att det är rätt lätt fixat, men har tappat orken och lusten alla eftrsom. Lite jävlaranamma kick i baken =)
Ska ju bara få klart rummet i garaget till hundarna, så kan de börja va där.
Där ska röjas och fixas fint till dem.
Men just nu pallar jag absolut inte gå ut och röja, är rätt trött idag iaf och Lillan ska nog äta nu, Ninni ska snart gå och vila.
Ser hur läget är när Ninni lagt sig, annars tar vi det hela som eftermiddags-fix =)

Så, Lillan hungrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0