Fradagsmys?

Klockan är snart redan halv nio. Jocke hade redan ätit så jag fick sälnga ihop nåt till mig och Ninni. Hungriga va vi båda två. Det blev vårrullar.
Sen fick Ninni glass till efterrätt, gillades =)

Nu väntar vi på att Jocke ska komma hem så Ninni med hinner mysa lite med honom innan hon går och lägger sig. Men hon vilade rätt länge idag, så hon ska nog orka va uppe.
Nu sitter hon med sin dator och fixar och tittar lite på Monsters Inc. med =)

Vi skulle ha lite fredagsmys ikväll, så jag hoppas inte han kommer hem rent för sent...vi brukar ju båda va rätt trötta när klockan närmar sig natten.

I helgen ska det byggas till hundarna ju, jag ser fram emot att det ska bli fixat, så vi kan gå ut!!! =)

Nu kallar Lillan på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0