Fortsatte så...

Ja, det har varit slapp och nada hela eftermiddagen och kvällen.
Jag och Lillan mös till det i soffan och zappade lite. Lillan somnade gott hållandes i min hand. Jag höll precis på att försvinna jag med. Men då vaknade Ninni. Så blev det med det.
Vi mös lite och senare när Lillan hade ätit igen och snackat lite, så gick vi neråt och det blev ett bad. Skönt.
Så skönt att det är värme där nere nu och det ska vi tack för när det gäller värmen här uppe med, att det håller sig bättre under nätterna. Najs =)

Jocke har inte kommit hem än. Får se när pokern är klar.
Men han har hittat bil till oss!! =)
Vi får den nästa vecka, en volvo igen blev det. Just nu är jag lite osäker, men jag tror det är en 945.
Ni fattar nog inte hur skönt det ska bli att ha en bil igen!!!!
Helt underbart!
Inte för att jag kommer vi iväg varje dag, men jag kan om jag vill!
Ska till Orås och hälsa på, så Ninni får leka med barnen där, ska in så hon får träffa mormor (som nog snart längtar ihjäl sig efter Ninni...hon ringer minst en gång om dagen....jag ska nog skaffa en egen lur till henne och Ninni...) pch till moster Russi ska vi med, henne har vi inte träffat på länge och där är klappar till töserna =)
Inte minst så måste vi ju ner och hälsa på pizzerian med, haha =)
Skönt ska det bli....

Nu ska jag...ja antingen flummar jag rundor här på nätet eller så ska jag se vad det börjar för film nu på TV, där är en som slutar nu iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0