Ett nöjt "aaahh"

Jag tog med mig en kopp kaffe ner i källaren. Hundarna följde med, fick lite att ligga på och när de vä kommit till ro, så fick jag en härlig stund, jag fick ostört sitta och måla.
Avkoppling!
En sån stund jag inte ville skulle ta slut så fort bara. Eller ja, det va inte nån pyttestund jag satt där, men tiden går fort när man har kul och jag är glad för att den stunden jag fick.
Ny inspiration, har lite idéer och de ska jag fixa med sen. Nu har jag börjat måla en tavla jag skissat på för ett bra tag sen men inte kommit längre med.
Jag va inte direkt på topp när jag började med den, så nöjd är jag inte direkt med den än, men det är ju färg. Man kan måla över och över och ändra efterhand =)
Nåja, jag får min avkoppling där nere i källaren iaf. Det viktigaste för mig.

Jocke kom hem. Nu vilar har lite och får ny energi efter dagens arbete.
Lillan har precis ätit och jag tänkte att jag och Ninni ska ner och fixa tvätten och sen laga mat, så blir det lagom för Jocke att vakna sen =)

Mange ska komma en sväng ikväll. Trevligt!!
Fan, affären har hunnit stänga. Annars hade jag kunnat göra lite nya kanelbullar ju. De är slut.
Äh, vi klarar oss nog ändå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0