Ensam...

Få gånger det händer och jag trivs inte med det...men jag har sovit själv i sägen i nat.... =(
Nej, inget bråk och "du får sova på soffan"!!
Jocke somnade som en stock, tittade på mig när jag frågade om han skulle komma med upp och lägga sig. Så jag stägde tv´n och gick upp och la mig.
I morse när Jocke hade åkt till jobb vaknade jag till och sen satte hundarna igång och busa.....gollar!! Ninni vaknade av det och jag önskade att jag med tankekraft kunde platsa dem i korgen....
Men efter ett tag slutade de....för att sen börja vakta...
Möghunnar!!!
Men det blev till slut tyst och vi alla kunde somna om igen.

Sen vaknade jag av en Ninni ett par timmar senare som tyckte vi skulle gå upp, så då startade vår dag.
Hundarna gollade vidare när jag släppte ut dem, skulle in och kolla läget hos grannen (nej, inte hos kärringen som tur är) och Cox tog ett par varv runt huset....möjligen utom på vägen...

En lapp från Jocke låg på köksbordet att han inte ville komma och väcka mig...tur han skrivit en lapp iaf, annars hade det känts ännu mer ensamt. Hoppas han kommer hem i mer normal tid idag.
Så kan vi fixa med Ninnis säng med =)

Åsa kommer hit på kaffe idag!! =) Najsigt!!

Lite frukost i magen nu kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0