Då fortsätter vi!

Yes, Ninni gick och vilade och när hon sussade på så städade jag toaletten, plockade och fixade jag här nere så att det bara är att köra igång med dammsugaren och moppen sen =)
Klar med det, så satte jag mig sen med en kopp kaffe och fixade med mitt på min egentid. Det går framåt =)

Nu har Ninni vaknat igen och ja, dockorna med. De får man inte glömma!
Tvillingdockor är det med. De ska med upp i sängen när hon ska sova och de ska med ner igen sen. Egen filt har de med och allt ska med! =)
Nu sitter de alla tre i soffan under filten och "mornar" till sig lite.
Jag ska fixa lite mat till oss nu så vi får ny energi och sen ska vi fortsätta med städningen.

Jocke kommer nog hem lite senare idag. Har ett par jobb kvar och sen skulle han hjälpa Micke med nån bil.
När han kommer ska vi hämta hem Ninnis nya säng!! =)
Hon ligger ju liksom fortfarande i spjälsängen...vi försökte ju med den lilla utdagssängen för ett tag sen, men den skulle minsann inte hon sova i!
Nu har kusinerna Jonas och Amelia fått nya sängar, så nära och bra ska vi hämta en av deras gammla till Ninni =)
Hon är nog mer med på det nu, att få ny säng. För vi har pratat med henne om det och hon nickar och säger ja. Ska nog gå bra. Sen har man väl en Ninni som kommer in och skäller på en om man inte vaknar direkt när hon ropar på en, haha =)

Nä, nu ska det bli lite mat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0