Baack-back

Så säger ankan. Och kycklingen och pippifåglarna, enligt Ninni.
Så när vi äter kyckling, äter vi "baack-back" =)
Jock ekom hem och det blev kyckling wraps. GOTT! Tyckte jag och Ninni iaf, Jocke hade stekt upp kycklingen och baconen med lite smör vilket han sen ångrade då han tyckte det smakade för mycket smör.
Men vi blev mätta iaf och det blev lagom över så jag och Ninni kan ha det till lunch imorgon =)

Nu vilar Jocke och Lillan har med ätit och vilar. Men jag tror Jocke har lite svårt att somna, här är ju lite liv och rörelse...Ninni och jag är ju vakna =)
Så jag tänkte att jag och Ninni ska gå ner och ta ett bad, så får de lite lugn och ro här upp en stund.

Ninni har sett popcorns påsen jag köpte innan...blev inga popcorn igår, så hon har blivit lovad det ikväll. Så lite myskväll blir det allt. Bad, popcorn och film =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0